2012-04-23
 22:14:44

Update

Hello!

Dags för en snabb-update!

♥ Firade pappas 60-årsdag i helgen med släkt och vänner. Blir alltid så himla kul när norska släkten kommer. Då blir det alltid high life :) Slänger upp ett par bilder från kvällen här under!
♥ Apropå high life så ska jag ut på torsdag! Det vankas studentsittning med toga-tema på lippanflippan, och jag är riktigt taggad för att gå ut och ha kul :) Ska se om mamma kan skänka ett lakan så att man kan snickra ihop en bra outfit.
♥ Köpte ett nytt linne här om sistens, och det slänger jag också upp bild på för att jag tycker om det så mycket! Min favoritfärg också... GRÅ! Får hoppas på lite varmare väder så att det kan invigas ordentligt!




Write something here:

« NAMN Ska jag komma ihåg dig?:)

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Min kommentar: