2012-12-09
 19:20:04

Am I on my way back?

Ett halvår sedan jag bloggade sist, och jag har ingen aning om varför jag sitter här just nu och skriver ett inlägg. Vet inte om jag kommer börja igen, men just nu tänkte jag bara skriva lite om vad som hänt de senaste 6 månaderna.
 
♥ Lars Erik och jag åkte till Cypern
 
 
♥ Jag tog studenten
 
 
♥ Gick på studentbalen
 
 
♥ Jag hade en otroligt bra sommar med nära och kära
 
 
♥ Jag flyttade till Göteborg och började plugga till Civilingenjör inom Teknisk Design på Chalmers, där jag hade the time of my life väldigt många dagar, kvällar och nätter!
 
 
♥ Sedan insåg jag att jag inte ville bli ingenjör och att jag behövde ett chill-år, så jag flyttade hem igen.
 
 
♥ Några dagar senare flyttade jag till Norge och blev sambo med Lars Erik (ÄNTLIGEN, efter 4,5 år med tågturer fram och tillbaka).
 
 
 
♥ Fick jobb på ett bakeri/café, där jag nu jobbar fyra dagar i veckan. Börjar 5 på morgonen och slutar ganska tidigt, och får därför en himla massa dag kvar att bara njuta av!
 
 
♥ Längtar till jul, och har i år massa ork till julbak och fixande innan jul! (Bilderna nedan är tagna från min instagram; jonnatorstenssson, med 3 s)
                                  
 



Write something here:

« NAMN Ska jag komma ihåg dig?:)

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Min kommentar: