2012-05-15
 18:52:19

Tisdag den 15:e

Imorgon är det sista plugget typ klart. Har nog inte riktigt förstått det, men samtidigt går jag runt och är så galet glad!
Snart kan jag börja rita igen och det är något jag verkligen saknat. Har inte ritat sedan i December, då jag gjorde den där supersmala modellen (bilden under). Slänger också upp en bild på nästa bild jag ska rita av - Elisabeth Trønnes Lie som dog på Utøya. Känns fint att få rita av henne och den bilden är så otroligt fin, så jag hoppas att jag lyckas.


Förra teckningen - December 2011.

Nästa teckning - Elisabeth


Imorgon åker jag till Norge med familjen och mina systrars pojkvänner för att fira Norges nationaldag med bästa släkten och det blir 20e gången i år för mig att fira 17e Maj. Sjukt... På fredag ska vi eventuellt ut och fiska kräftor för att på kvällen äta dem och ha grillkväll och mys. Då kommer nog Lars Erik också :)



Write something here:

« NAMN Ska jag komma ihåg dig?:)

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Min kommentar: