2010-09-02
 17:27:51

Daaaaans

Oh my! Gissa vad; DANSEN har dragit igång igen! I förrgår var det HipHop/Street och igår började jag i en ny dans....: JAZZ! Fast.. visst att man ser spirit-fingers och stora svarta byxor framför sig, men no no. Fattar egentligen inte varför det heter Jazz, det är ju inte ens i närheten. Men jag älskade det i alla fall! Mer snyggdans och mer girly girly än vad jag är van vid, så det är skitkul! Ser redan fram emot vårshowen :P

Igår hann vi bara sätta ca27 sekunder av koreografin, men dansen är så galet snabb, så det tar tid att nöta in den! Anyway, här är låten!:

Work - Kelly Rowland                                                                                                



Write something here:

« NAMN Ska jag komma ihåg dig?:)

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Min kommentar: