2011-04-10
 20:04:45

Konstutställning

Nu är det galet längesen jag ritade någonting. Har helt enkelt inte haft tid pga. allt plugg, och jag kommer nog inte hinna börja på något på flera veckor heller.
MEN, jag behöver ändå era idéer om vad jag ska rita till konsthallen i stan (ska vara med på en utställning där i maj). Porträttbilder är väl typ det enda jag kan, men temat är "Min bild av gränser - utanför/innanför", så jag har svårt att komma på nåt bra. Man har ändå ganska fria tyglar, så brainstorma gärna i kommentarfältet (och skicka länkar till bilder ni tycker är fina) ;)


(denna ritade jag 2008)


Här är två bilder jag har googlat fram som skulle vara rätt fina att rita av:





Jag tänker mig nåt med fönster, för det är så fint o djupt ;) Men alla förslag godtages, så go go go!


Lisa

Den första bilden har roliga skuggor att rita av! :)



Men som uppmuntring kollar jag på bilder som jag ritade för några månader sen! Så jämför jag med mig själv istället, haha. Bilder som jag var jättenöjd med då tycker jag nu är jättefula, och då var det ändå inte så länge sen :)



PUBLICERAT: 2011-04-10, 20:10:01 | URL: http://lisbom.blogg.se/
Emma

Oh herregud vad du är duktig på att rita, riktigt fin bild!

Och jätte söt blogg! :)



Besök gärna min blogg :D



PUBLICERAT: 2011-04-11, 21:43:47 | URL: http://emmawsblogg.blogspot.com
just love it all

åh gud, va fint du ritar! :)



PUBLICERAT: 2011-04-20, 19:19:51 | URL: http://justloveitall.blogg.se/

Write something here:

« NAMN Ska jag komma ihåg dig?:)

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Min kommentar: