2011-12-20
 15:43:09

Student-shopping

Jag måste bara visa er en sak jag egentligen inte hade råd att köpa men som jag bara var tvungen att få med hem! :P
Har letat massor efter en fin överdel som jag kan ha på studenten. Tänkte att man kan sy på vitt tyg under denna så att det blir en fin svart-vit klänning. Använder aldrig sånthär för jag gillar inte att visa magen - så en klänning av denna godingen får det bli! Tror det kan bli fint :)


149,- på BikBok.


juuliakorecic

VINNA IPHONE SKAL? Eller sugen på att köpa billig adidas? Rätt blogg för dig. Lägger även ut musik, min vardag och ego bilder såklart som alla andra.

Klicka in vet jag, eftersom jag tog tid att kolla din ;)



PUBLICERAT: 2011-12-20, 15:52:22 | URL: http://juuliakorecic.blogg.se/

Write something here:

« NAMN Ska jag komma ihåg dig?:)

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Min kommentar: