2011-03-16
 12:52:00

Sun kissed face

Tänkte bara tipsa om denna goa ansiktskrämen jag köpte förra veckan. Apoteket har så många roliga grejer, så jag var bara tvungen att köpa bara denna. Farligt att stå och titta på vad de har på hyllorna, för det finns alltid nåt man vill ha som står där.

Jag är egentligen lite emot brun utan sol, men denna fuktighetskrämen gör att man bara blir lite, lite brunare i ansiktet. Vanligtvis är man ju lite blekare i ansiktet än resten av kroppen, så varför inte försöka jämna ut det lite med denna i stället för att översminka? :) Det blir inga fläckar eller whatsoever, utan man får bara upp en fin liten lyster i ansiktet utan att folk reagerar på att man plötsligt blivit brunare ;)


79,- på apoteket



Write something here:

« NAMN Ska jag komma ihåg dig?:)

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Min kommentar: