2012-04-09
 12:20:12

Stockholm

Den här resan - som varade lite mer än ett dygn - gav mig så sjukt många intryck och beslut. Sandra & jag åkte upp till Stockholm tidigt på lördag morgon för att gå på anställningsintervjuv till The Beach Party 2012 på Rhodos i sommar. På kvällen höll de även i en fest för de som varit på intervjuv så  att alla skulle lära känna varandra bättre (personal och arbetssökande). Jag har varit så sjuukt taggad inför att jobba utomlands i sommar, och detta lät så himla kul, men väl på intervjun kände jag mig så himla felplacerad. Jag fick intrycket av att man skulle bete sig vääldigt lösaktigt väl där, för att värva så många besökare som möjligt till partyt. Man skulle vara med och festa konstant och låta alla killar vara på en som fan.
Jag drog till intervjun med inställningen om att det kunde vara till min fördel att jag är "ordentlig", men de verkade inte bli så nöjda. Jag blev ledsen för att det kändes så otroligt fel, så Sandra & jag struntade i att festa med desperata Stockholmsbrats på kvällen och gick i stället och åt och gick på bio. Resan blev riktigt lyckad ändå, och vi fick ju i alla fall känt av vad vi vill och inte!

Det kändes dock som att själva intervjun gick hyfsat bra, men OM jag skulle få jobbet så tackar jag nej. Imorn är det jag som ringer min chef på sjukhuset i Trollhättan och tackar ja till en sommar till med jobb med goa, äldre sjuklingar! :*








Write something here:

« NAMN Ska jag komma ihåg dig?:)

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Min kommentar: