2012-03-09
 17:27:55

Arkitektprovet

Jag vill ju plugga arkitektur efter studenten - och då kan man göra en sånhär mysig uppgift; arkitektprovet!
Den första uppgiften (hemuppgiften som man ansöker med för att få göra själva provet) går ut på att skapa en konstruktion av tändstickor, som ska kunna användas för att förvara en frukt i. Sedan ska jag rita om min konstruktion så att den blir ett rum där människor kan uppehålla sig.

Känner att detta är en redigt välbehövlig "helg" - då jag en massa annat plugg som ska göras också! Bäst jag sätter på mig studentmössan så jag kan ta mig igenom det ;)


Mitt arbetsmaterial (är ganska säker på att jag kommer få köpa mer).


Trötta jag right now. Fredagskvällar är min värsta fiende när det gäller att orka plugga!


Ha en fett mysig helg och NJUT av ledigheten ni som inte har plugg!!


Gabriella

Hum, tändsticksaskar, man får ju INTE använda tändstickorna! :)



PUBLICERAT: 2012-03-21, 00:17:27 | URL: http://blogg.canoah.se

Write something here:

« NAMN Ska jag komma ihåg dig?:)

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Min kommentar: